Thursday, January 13, 2011

confius !!!!!!


ehhhh. japp. mane satu moi, mane satu fahrin? =.=" pelikk. sama kot ! wooo. pastu ad la mamat sblah fahrin ni berangan nak jadik model la pulakk ! duhh. masalah la kalo da ad org sgt-sgt perasan nih. haha! harap2 dia tak dengau. haha. memg la kna trajang. adesss. tape2, CHILEK da ah. kalo kne bantai pon tade a smpai mati. kannnn?! tapi la kan. moi ni reti tibai org ka? tgk lembut smcm jek. tapi. satu je mslah dia. bhgn middle dya tuu EXTRA ! kwang3. tu memg tak dpt disangkal lagi. kalo ak tak habeh mkn, memg laa dia bole tlg habiskan. licin bai. try la carik sebutir nasik kat atas pinggan tu kalo bole. memg tak laa nak jumpe. habis disapu nye pun. kisah MOI akan bersambung pada hari dan waktu y berbeza, nantikan sambungannye di post y seterusnya oke. harap bersabau.

+mon+

0 comments:

Post a Comment