Tuesday, January 18, 2011

ohh jadual ^^,


jadual oh jadual. hai jadual ! tgk tuu. isnin. hari yang paling rilek didunia.
hohoyeah ! memg isnin la fevret aku. ahad malam tapayah tido sampai subuh
then pas subuh tido smpai lebam ! kekeke. kul 1 baru bgn. cam wikend
wehh. masyuk gilakkk. mbe ak sume pakat2 jeles. haha! padan muke korg !
ehh, tapi kan. selase pulak wat byk masalah ngan aku. dari kul sembilan sampai 6 !
then ade pulak la kelas math malam2 bute. adess. mane penat pon kan ? mase
selase la aku pulak kene bahan ngan magkuk2 roomate ak nii. dush! dush !

"hahahaha. ko kelas smpai malm. ak dah habis. padan muke kau. hahahahahahaha"


sabau jela kan? tapee. selase je jadual ak pack nak mampos. yang lain sume okok je kot.
bole tido kul 3 jugakkk. haha ! tadek hal lahh. tade org kesah pon. kamis dah jumaat pagi je then ptg2 bole la tido sampai lebam. hohoyeah ! ehh. japp. thaipusam cuti takk ? kenape aku ade kelas ? =.=" lect rajin sgt. memg la student ni sume RAJIN. yesyes. cam aku. sgt rajin wooo. TAK PENAH PONTENG kott. *auta2!jgn caye. hoo. wikend memg la agak bosan kalo tak kua mane2 tapi kalo dah kua lebam la duit ak.sumpa dol. ak ni sgt BOROS ! kalo nak beli, memg la aku akan beli, org minx belanje, ak belanje. wah2,tapi ak sgtla tak loded. wakaka! ehh. nak ngarot len dahh. aishh. tulaa. jadual ohh. jaduall

DOAKAN AKU BEJAYE !  TANAK KENE DISMISS !

+mon+

3 comments:

Aen said...

terbaik la ko pny jadual. isnin aku masyuk gak. klas kol 11.. pling lmbt antara sume dormmate aku.. :)

kellyspaghetti said...

tido tido tido je tau.haha

monkawanmoi said...

ain : hahahA ! memg tebaik woh isnin ak. yeahh ! :D
khalis : wakakaka ! tido is heaven wohhh

Post a Comment


one line Pictures, Images and Photos