Monday, February 14, 2011

K U R U S .

Assalamualaikum semuaaaaaaaaa ! 
Pada pagi y hening dikala bulan sudah lesap
ditelan awan y tak begitu ada awan . aku
tiba-tiba sahaja rasa mahu berblog disini. terpulanglah
kepada siapa y mahu membacanya ataupun tidak 
apa y aku hendak merepek disini. wowo !
satu soalan aku nak tanya, pehal alignment ni
sangat tidak mantap ? tapi tidak mengapa
aku turut berusaha memantapkan apa y tidak mantap .

K U R U S !

agak2 korang. sape y kurus dikalangan ini ? rasanya
semua boleh dikatakan kurus. hehehe. tapi dalam 2 
keadaan berbeza. 

" weyyy, ko KURUS laaaaa ! "
"weyy pehal ko kurus sgt ehhh ? "

kakaka. jadik. korang kena paham-paham seniri. semua
pon dah besor pnjang. bak kata nabil

"Lu pikir la seniri !"

aha ! mana dtg nabi ni ?


aha ! nak taw apehal ? ada satu cerita den 
nak kongsi ni haa. ekau sumo pakat2 donga 
lah ye :DDD sahabat2 aku ni penah pgl aku
nabil ohh. alamak ! sama kaaaaa ? pastu 
ak mula lagi jadik curiga apabila MAK SAUDARA 
aku pon ckp aku ni mcm nabil. wow ! hot gilaa.
apa y sama nyaaaaa ? mcm jauh gila kott. ooo man !
jauhnyaaaa. bila tgk spuluh kali. alaa. tak sama
jugakkk ! tipu itu semua. dusta. :DDDDDD

ehhh. bukan ini ceritanyaaaaa. ni. pasal kurus tuu. 
kurus. ramai orang nak kurus. pastu pakat2 la diet
setengah jalan. muahahah ! seronok ohh nak hasut
orang diet ni mkn. bior diet dorg fail. yeahhh! !! 
hobi itu semua. kenapa nak sgt kurus ? kenapa ?
nak terbang ditiup angin ? atau nk terbang bebas
seperti burungggg ? yeahh. tak tahu laaa. mungkin 
dorg nak prepare bile lepas kawin nanti kott. 
ak rase2 laa. mengikut pemandangan mata kasar aku
y belum rabun nii. aku nmpk bile org lepas kawin je,
mesti badan akan extra. aku usha sedare aku sudahh.
sume belumbe nk jadik besar ohh. apekessss ??


jadiii. kesimpulan y boleh aku buat. mereka y diet ni mesti
tngah bajet taknak gemok sgt bile da kawin sbb dorg
da kurus sgt dah seblum kawin. yeahh! apakah y aku ngarut ni ?
tapi ak rase betul (Y) hehehe. ok ! ini memg betol2 kesimpulan
dan kesimpulan ni adalah soalan.

AKU KURUS SANGAT KEEEE ?? @@"

5 comments:

anagogicus said...

yep . kurus dan kurus. abes ar abes ar. nt jd extra dan extra :p hahahahaha

monkawanmoi said...

hahaha ! alaaa. takot gilaa @@

cik kumbang said...

diorang dengki je tu

messyme said...

uiks! yer kurus.. yg separuh jalan 2 mcm sy..
*terasa la plak..T_T
anyway, time kasih la yer sbb berjaya menghasut saya utk makan...;)

monkawanmoi said...

hahah ! shud ? wakaka. berjaya ! :D

Post a Comment