Thursday, February 17, 2011

Kalau-Lah



ASSALAMUALAIKUM semua skali dari atas ? bawah ? depan ? belakang ? aaaa. taknak mengarut. tolongtolongtolong. ermm. ok. chill. ha ! lama tak update. lama tak ngarut. lama tak merepek. hah. apa salahnya sekali sekala merapek. yeahhh. tak salah ouhh. sapa kata salah ? ankat tgn mai laaaa. kalu bran. ha ? ha ? elehhh. taw pon cuak. ciss. ckp jeh besor. zz. apela kau. wey wey. STOP !

Ni, ada cita ni. cerita ceriti taik idung buat inti <=== itu masa ak kecik suka ckp ouhh. lalala. senyapsenyap sudaa. jgn la cita kat org. malu akuu. isk. tu masa kecikkecik. skang mane ade dahhh. hehe. tolongtolong pecaya sama akuu. cerita ni. memg cerita betol. act, tadak cita pon. tapi tetap nk cita jugak. hehh. ada sikit cerita nak kongsi. masa sekolah dulu la punya cerita. wakaka. sangat lawak ! ni sbb tebace laukpaukkehidupan arepseman punya post lahh. memori smap labuu, kekekek. tibetibe je teringat y aku ni graduan SMAP LABU. yeyeahh. tapi kan. perangai tak mcm nama skola pon, alaaa. apehal ntah.


Macam mana nak mula ni. aha ! syok nak cita pasal ak form3 ohh. comel lagi masa tuu. *ak penah comel ke ?zzz. hah. abaikan. mase tu memg la aku nakal gila wehh. lagi nakal dari skarang kot. lalala. sekarang aku baik kott. yess ! sume angguk tolong ? bole tak ? anggukangguk (Y) ! kalo tanya batch ak, dorg taw la aku cemane. yesyes. betambah2 budak kelas ak duluuu. 3Al-Farazdaq. wahhh. igt lagii. y paling lawaknya adalah. ak telah ditugaskan menjadi KETUA KELAS pada masa ituuu. memg kuang hajor bbudak kelas ak ni lantik mase ak tgh asyik tido kat blakang kelas. bgn2 jeh trus ade namee. nk pdm tabole ! sumpa dorg kejam ohh. adoyaii. takpe, ak try jadik KT berwibawa. hahhaa. ak ni asik kena perli jeh. taw sb hapeee ? semua kije2 akuuu, penolong ak y wat. yess ! dia sgt rajin walaupun bdnnya agak extra. *ehh. kalo tabaca jgn marah. :( tapi kan kan dia sgt pandai dan rajin oooo. memg tak dpt dinafikan lagiii.

Ok, sambung ! dah la cita pasal KT. ak akan nmpk lagi terok apabila tak wat kije lgsg. haha. cita lain pulakkk. dulu kan kan, hobi aku kan. FLY ! yeahhh. korg taw kan fly ? xkan la noob sgt smpai tataw. adoii. ak fly ni pon senior ak rajin gila ajak akuu. wakaka. ak pon cam beselaaa. ON ! sb tu la ak tak kesah ade org pgl ak SAMEON ! isk. sbb ak memg kalo ade org ajak pape pon, on jeh, jom. on ! waakaka. syok gila fly mase fom3. pg, ptg siang malam , tiap masa boleh kua ooo. syok kott. pastu kan. kan. sume program ak nk fly ohh. asal ade program ad2 jela ak kat bilik tu melepak dan tido ataupun ade kat pekan seremban, keh3. memg seronok maa. pastuu. tiba la suatu saat bulan puasaa. ak mkn byk gila masa bukak posa, pas solat maghrib, ak letak a kpale kejap. ALAMAK ! tertido. pastuuuu. ak teak pegi TARAWIKH. kwkwkwkw. bile bebudak dah abih trawikh, dorg menuju la kbilik akuuu, nmpk aku tebongkang tidoo. ak pon, alamakkkk ! da abeh trawikh ke ? pastu , lepastu ! ak kene PULAU. yess. memg ak igt smpai skarang oo. kenangan manis, jejeje. lam kelas study sorg2,

Ahaaa ! pastu ada satu cita lawak ! mase hari mintak restuuu. ak dinasihat oleh sahabat2 aku y perihatin terhadap akuuu. dorg ckp .. lbey kurg cmni laa " weii, ko ni mon, dah nak pmr kott, kalo ko wat cmni je cmne ngan result ko ? berubah la weyy, kitorang tgk ko da terok sgt da kott. blaa baaa " hahaha. mcm tu la lbey kurg. pastuuuuu..... tup tup, tacing jappp. titisan air mata terjun dari mata aku. kuang hajor gilaaa. smpat lagi kott, :D itu adalah lawak. pastu, ak pon beharap jela pmr ak tu sehat2 sahajaaa. smpai nk amik result. lalalala. cun jugak result. sooo, dorg tak dpt la nk blame pape kat akuuu. pastu kan kan kan. mase fom4 ! dorg pulakk y fly, dan ak mencatatkan tahun tanpa fly. heheh. aku memg hebatt. baru dorg taw y dly tu seronok. ciss. :p ! aku rase mcm dah kot cite akuu tuu, melangkah aku ke fom5, ak jadi smakin baik dan berwibawa. haha ! dah. dah. perasan lebih aku nii. baik stop cepat. TATATATATATA ! :) JAPP. abeh tuu. apa kaitan dgn kalau-lah ? kaitannyaaa. Kalau-Lah ak dpt jadik budak skola menengah balikk. MESTI BEST ! :))))) CHOWW W

4 comments:

Ariff Ashman said...

kah kah kah kah. aku nak bergelak ketawe sampai pengsan... kah kah kah

monkawanmoi said...

kah kah. arepseman ! yeahh ! dah tejage dr pengsan lom ? :D

Ariff Ashman said...

aku sentiasa pengsan. bile mase aku terjaga?

monkawanmoi said...

aha ? aku pon pelik. bila ? mase jalan pn pengsan ?!

Post a Comment