Thursday, March 24, 2011

Hagemaru tuuu je pon ! :p

tuuuuuuuuuuuu :)

ala. kecoh lah kau amon. ad hagemaru je pon kat atas tu. mane blogger ? haa. mane la aku tawu. dye tuka seniri lah. ak noob je. mane taw nak tuka-tuka menatang ni. wakaka. bosan gila. bermonolog yg tak macam monolog lgsung. haa. zzz. rase sonok jap ade hagemaru atas tu. pasni aku nak wat trademark sniri lah. wakaka. tggu la korg blog serius dan theotherkhairul ak fight la ngan korg. muahaha. berangan gila aku. chit. tapi takpe la kot. ak pon nga bosan. merepek pon boleh. ha ! tibe2 aku rase merepek itu cool. ha. suke ak main html ni. yeah. disamping aku bermain dgn html tu, ak bole a study programming yg aku akan amik nex sem la kot. ade org kate senang, ade org kate susah. ha. lanto ler. kalo subjek y compiter-compiter ni ak rase sumenye senang. tapi kalo physic, math tuu. haa. math dulu ak hebat ! tp now dah cam kentut je math aku. ak rase ni mesti sebab dota ni. muahaha. bukan nk study, dota je 27jam. kah3. tapi sape je bole halang aku ? member-member aku ? pui. tak makan saman la aku gitu. hahak. tapi kalo awek tuu. memg ak takleh main. haha. tapi la kan korg. ak tade awek ! so yess ! aku still bole main dota. muahaha ! padan muka korg ! :p

4 comments:

melati_jelita said...

cmne ade kpale dak bsuk tuh woooo????AJAR2..hihih

monkawanmoi said...

HAHA. cemane ade kan ? wakaka. takpe. tunggu aku wat tutorial nati. haha. :)

melati_jelita said...

yepppee...ku tggu..hehehe

monkawanmoi said...

HAHA. OKAY. :)

Post a Comment


one line Pictures, Images and Photos