Tuesday, March 15, 2011

SELAMAT PULANG.

HAI SEMUAAA. ASSALAMUALAIKUM.

hehe. selamat pulang rakan2 uia ku yg akan mengambil sotsem. hehe. selamat berjaya pada sotsem anda. wehh. mase ak type2 nii. tetibe tejumpe artikel tuu. itu sebagai peringatan sajee laaa. tanok denga, lantok le deme. ak takleh nk watpe le. ak tolong shareee. korg tolong baca dan share le kat sesape y bekenaan. woot !

tsunami sana, tsunami sini, wadui. korg takde rase aura2 dye nak mai mesia ke ? hadui. kalaulah ditakdirkan datang ke sini. ape korg akan buat ? ce cite ! ombak tu laju woo. tak sempat dah nak wat flipflip tjun situu. memg trus air tu flip guling2 atas kite ohh. ade la sikit ura2 negara kita ni kena tempias. doa jela :)

hmm. itu bencana. ayah ak kata, "Depa ni dok tsunami la, katrina laa. Suma tu sama jaa. Bala. Dok gadoh wakpa tataw" haaaa. tu ayah ak kata laa. tp memg betoi pon. arepseman cite kat ak la y US ni dok gado2 sal isu ni "isu nye skrg kat twitter nih. org2 us poyo, ckp japan nye tsunami x seksa mcm katrina diorg" haaa. itu dipetik dari tweet arepseman laa. dok gado watpa tataw, taw la kapiaq pong. -.-"

haduii. bak kata arep. harini " decooo besame ericccc". yelaa. dah semak gila ni. 4tahon tak update. Zzz. malas. takda mood. tak syok. tak reti. hah. sume alasan aku kasik. dah la tu kot. ak nak sambung menjiwangkan diri bersama LAGENDA BUDAK SETAN the series OR DOTA ! muahaha.

Salam

0 comments:

Post a Comment