Saturday, March 26, 2011

Mari Cool Bersama Amon.

Salam.

ha. wanna be cool bersama saya ? ayuh ! ha. saya ada satu citer nak share ni ! mungkin ade je org tawu sal ni. tapi saje je nk share kepade y tak taw. saje je. alaa. boleh kan ? bukan ape, saye rase amat cool bile ade mende ni. wakaka. so, nk ajak la rakan blogger ni cool bersama saya. woot. tak salah rite ? rini tataw la mimpi aku nak gune SAYA. Zzz. korg wat tataw jela okeh ? :) ni nak ajar sal cemane gamba muke budak busuk saya tu leh bertukar drpd blogger punya icon. ha. ni y saye nk cite ni. korg dengar jela ok? ehh. bukan dengarlaa. korg bace dan pahami je. kalo ade mende nk tnye leh komen bwh la. 

nak jadikan cmni. Ha

                                                                                 
1. korang memg wajib dunload mende ni. download


2. pastu dalam tu ade 2 mende. code html dye. ngan image converter tu. ha. then korg cari la mane2 gmba y korg rase ok la utk korg n nak gantikan blogger icon tu. korg RIGHT CLICK>CONVERT TO pastu convertkan jadi format .ico n 48×48.


3. Pastu bile dah buat tu. korg pegi upload kat imageboo.com


4. Pastu copy direct link yg telah disediakan disitu.


5. Paste kat dalam code html y telah disediakan tadi



6. Paste code html tu sebelom  <b:skin><![CDATA[/*  ni ade lam html korg.


7. Pastu siap laa. muahaha :)

saya rase setakat tu jela y bole nak cite ni ha. ehh. korg paham tak ape y saya nk tunjuk ni ? hahaha. kalo tak paham ataw pening ke ape. tembak-tembak la shootbox kat tepi tu. haha.

salam noob dari amon -.-" 

11 comments:

melati_jelita said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ape nh???byk nor kne wat..ko tlg la wat tuk aku....bole??

*muke mngharap cm cat dlm shrek*

hahahahah

aksara said...

da ciap,thnx!

monkawanmoi said...

erda : hahahah ? awat malas sgt hang ni ? -.-
aksara : wakaka. aah. purple tu. gmba sape ohh. haha !

ShahiR said...

smart gak amon. wat kalo gmbr tu mmg file format icon pn bole ke ?

aksara said...

gmbr oppa!haha

melati_jelita said...

alllaaaa....bapak!!!

tlg la...pleaseeeeeeeeeeeeeeee......

*wat muke comel lak

monkawanmoi said...

shahir : hahaha. bole je. lg senang. copy je URL dye pastu paste je.
aksara : haha. sape oppa tuuuu ? -.-
erda : hahah ! amoih ! pemalasnya hang ! zz

morsmode said...

gua bookmark page tuan rumah, nanti nak coba boat
he he he

monkawanmoi said...

hahaha. buat laaa :)

morsmode said...

eh mon, gua donlod file tu tak bole guna. cemana ehh

monkawanmoi said...

tak boleh guna ? maksudnyaa ??

Post a Comment


one line Pictures, Images and Photos